lørdag 1. september 2012

På tide å komme skikkelig i gang med bloggen!

Ja nå er jeg godt i gang som relativt nybakt tobarnsmor! 7 uker har gått og vi begynner å få hodet over overflaten igjen og komme inn i en slags normal tilværelse :-) Da er det jo på tide å gjøre noe av denne bloggen som jeg opprettet for en god stund siden!

Innimellom bleieskift, mating og prøve-å-finne-ut-av-hvorfor-baby-sutrer har det også blitt tid til litt smykkeproduksjon! Fremdeles i kumihimo-teknikk men denne gang med kjempefine chip-beads. Resultatet ble et ganske kraftig armbånd men jeg synes det ble veldig kult- og noe man kan bruke nær sagt når som helst og til alle slags antrekk. Jeg har vurdert å lage et matchende halssmykke/ kjede, for å lage et sett, men jeg tror det kan bli litt voldsomt å bruke begge samtidig? Det jo også mulig å bruke begge hver for seg og et slikt smykke rundt halsen vil garantert sprite opp de fleste antrekk! En ting er sikkert- man er ganske alene om å ha et slikt armbånd- i hvertfall i Norge- og dette er garantert en oppmerksometsfanger!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar